FAQ
FREQUENTLY ASKED QUESTNIONS (FAQ)

FAQ

Jak zamówić wydarzenie?

Po przesłaniu do nas wiadomości z informacją na temat preferowanego wydarzenia, otrzymasz od nas formularz. Dzięki niemu spersonalizujemy ofertę pod Twoje indywidualne preferencje, dokonamy wyceny i przejdziemy do formalności. 

 Jak wygląda płatność? 

Aby zarezerwować wydarzenie, konieczne jest wpłacenie zaliczki w wysokości 50% ceny naszej usługi. Drugą część należy uregulować najpóźniej 7 dni przed planowanym wydarzeniem. W przypadku rezerwacji z 48 godzinnym wyprzedzeniem, całość należy opłacić z góry.

Gdzie działamy?

Jesteśmy w stanie zorganizować wydarzenia na terenie całej Polski. Dla lokalizacji oddalonych o więcej niż 100 km od Warszawy doliczamy koszt paliwa (1 km = 1 zł).

Co w przypadku rezygnacji?

Jeśli klient zrezygnuje po zawarciu umowy, zaliczka przepada.

Masz pytania?

dreamydayspolska@gmail.com

+48 726 703 303

DREAMY DAYS

Wyjątkowe Eventy, niebanalne doświadczenia. Kompleksowa organizacja wydarzeń na terenie całej Polski
Scroll to top